Landön! 2011-02-28

Igår Söndag 27/2-11 Var bror Håkan och Sofia på Landön och tog en helt okey fångst, vilket gjorde mig sugen att åka idag Måndag 28/2-11. (Dom 2 bilderna längst ner här är Håkan och Fias, Håkan fick den största på 3,9kg) Så idag tog jag med mig Rudi Woxlägd samt bröderna Micke och Robin Hernerud för att se om de nappa lika bra idag. Och de vill jag lova att de gjorde, men inte lika bra för oss. Dom drog fisk mest runtomkring oss hela tiden men vi blev inte utan. Rudi tog 3 fina, Micke 1, Robin räddade tyvärr inte namnet idag och sj tog jag 5 varav 3 som fick följa med hem i frysen. En kanon dag på Landön med sol o gott sällskap. " En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst"
Rudis Röding på film ( http://www.youtube.com/watch?v=TTnL4fkS6uE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0