Hatten av & stort GRATTIS!

Vet inte hur jag ska börja så håller mig kort =) Återigen trolling på Liten, Jag, Rudi Woxlegd i Anders Kalrssons båt och bröderna Micke&Robin Hernerud i Richards båt. En helt underbar dag på sjön idag med lite sol,vind och vatten. I Anders båt drillade vi upp en mycket fin Öring på 3,600gram som Kapten Anders sj fick drilla. Stort Grattis Anders =).  Vi fick även 2 Kanadicker av den mindre sorten, annat var de i grannbåten. Där hade dom tagigt en varsin fin Kanadaröding. Richard med sin på 3,900gram, Robin med en fin kanadaröding på 6080gram och Micke med sin otroligt stora kanadaröding på hela 10,052gram, Stort GRATTIS till guldfisken =)
Kan även meddela att vi nu startat ett eget fisketeam under namnet "Team F-Unit" Bloggsida och info kommer inom kort! Keep on fishing
Vet inte hur jag ska börja så håller mig kort =) Återigen trolling på Liten, Jag, Rudi Woxlegd i Anders Kalrssons båt och bröderna Micke&Robin Hernerud i Richards båt. En helt underbar dag på sjön idag med lite sol,vind och vatten. I Anders båt drillade vi upp en mycket fin Öring på 3,600gram som Kapten Anders sj fick drilla. Stort Grattis Anders =).  Vi fick även 2 Kanadicker av den mindre sorten, annat var de i grannbåten. Där hade dom tagigt en varsin fin Kanadaröding. Richard med sin på 3,900gram, Robin med en fin kanadaröding på 6080gram och Micke med sin otroligt stora kanadaröding på hela 10,052gram, Stort GRATTIS till guldfisken =)
Kan även meddela att vi nu startat ett eget fisketeam under namnet "Team F-Unit" Bloggsida och info kommer inom kort! Keep on fishing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0