Första resan till Landön nu i Mars månad!

Har varit i väg på första resan till Landön nu i Mars månad. Klockan 06.08 köpte vi fiskekortet och klev av isen sist av alla ca 17.55, Så 12 timmars fiske blev de idag. Med mig hade jag Anders Karlsson som fick en röding. Faktiskt så fick han den största denna gång också =) Sen var bror min med, Håkan Eriksson. Han fick 4 st men bara en av dom som var godkänd. Själv fick jag 4 rödingar som fick följa med hem. Tog alla fiskar på de nyköpta sakerna jag visade i förra inlägget. Kan även medela att jag tappade en riktig bamse idag som rätatde ut kroken, blev lite för ivrig med tanke på att Anders höll på att drilla sin fisk som var bra stark som jag hellre ville se, sen när jag fick upp min mot hålet såg jag att den var betydligt större än jag trodde, men då slet sig den. Så förhoppningarna om den "Stora Landörödingen" finns kvar.  Keep on fishing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0