Norge!

Har varit i Norge och Inderöy närmare bestämt, ligger in bit ovanför Verdal. For iväg vid 15 tiden på fredag eftermiddag och var framme ca 17.00. Ska skriva lite kortfattat om bilderna tänkte jag. Bild 1. Husen där vi bodde vid Skarnsundet fjordcenter 2. Också husen där vi bodde längst upp till vänster 3. Bild över hamnen 4. Sjösättning på gång av Anders båt 5. Väcker bild över den stora bron 6. Jag fick en skaplig torsk 7. Dåligt fiske första kvällen men jag fick drilla min första "Lyrtorsk" 8. Djuppriggarna i väntan på hugg 9. Micke svedlund drillar en torsk 10. Anders tur att drilla 11. vi bara myser ute på havet 12. Fick se en stor havsörn för första gången 13. Trodheimsfjorden 14. sista dagen körde vi trolling men bestämde oss för att pröva "pilka" lite och det gav ett bra resultat på runt 25 fiskar sista en och en halv timmen.
Har haft en superbra helg med sol, trevligt sällskap,öl och fiske. En helt fantastisk upplevelse, självklart vill jag tacka Anders Karlsson (Team Karlsson), Micke och Jocke Svedlund (Team svedlund/Karlsson) för att jag fått vara med och uppleva detta otroligt fina ställe. Stort TACK! =)
http://teamkarlsson.blogspot.com/ ) ( http://teamsvedlund.blogspot.com/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0